tisdag 23 september 2014

50 cm nailhair

Full rulle på jobbet! Kör på arbetskläder, svarta brallor och spring skor + håret ihopslängt på huvudet ;) Ser fram emot att ha tid till att ha på mina egna outfits, och fota runt som jag gjorde tidigare. Blir liksom inte mycket tid till det :/ Men men. Idag är iallafall en sån dag då jag verkligen saknar mina extentions. Känslan av att ha långt hår va så sjukt härlig. Att borsta igenom det, slänga ihop det i frisyrer och fota i det :) Till och med de jobbigare grejerna som att duscha och torka hela håret. Haha åh vad nostalgisk jag blir! Ska spara ihop pengar så att jag kan sätta in nytt nailhair, men om jag ska vara realistisk så lär det inte bli fören efter jul.. Men men, får väl slänga ihop en budget som vanligt och få allt att gå ihop ;)

Här är lite olika grejer med håret, alltså enkelt utsläppt till en knut på huvudet. Härliga sommar bilder :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar