måndag 1 september 2014

Piercing trenden

Har kollat runt på massa tattoo pics och piercings och började tänka tillbaka lite. Har varit så mycket olika piercings trender under de senaste åren. Själv har jag inga piercings, förutom ja ett hål i vardera öra ;), men har absolut funderat och har ju tänkt lite på en piercing nu till hösten/ vintern men men mer säger jag inte ;)

Så jag minns så tydligt när man var mindre och skaffade hål i öronen, jag var 13, och bara något år senare skulle man istället ha 3 hår i vardera öra och antalet bara ökade. Där hade vi trenden med massor av hål i öronen ;) Sen mins jag tydligt när alla skaffade öron vings piercingen. Och läpp piercingen på ena sidan av läppen. Och ögonbrynet ;) och tungan m.m.

Finns massor av olika trender som har gått fram och tillbaka. Vissa saker snyggare än andra. Vilken är er favorit? :)

Bilder lånade från tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar