måndag 2 februari 2015

Visste ni om mango?

Så hur brukar ni starta veckan? Själv taggar jag upp med ett schema och en planering och med lite favoriter från garderoben för att ja tagga upp helt enkelt ;) Bästa rutinen, starta veckan på bästa sätt så blir veckan bättre automatiskt.

Så fixade i ordning mig i morse med en härlig dusch och massor av skönhets produkter som peeling, scrub och body butter. Känns riktigt fräscht och galet väldoftande. Mango luktar sååå gott! Har fått en galen mango period. Haha! Jag är nämligen en periodmänniska och för tillfället är det mango som gäller. Så kör på kropps tvål med mango doft, mango peeling och mango body butter haha, jag kör all in. Planerna för dagen fick jag tyvärr skjuta upp.. efter jag hade fixat i ordning mig började jag må fruktansvärt dåligt och ligger nu i soffan orörlig. Mår fruktansvärt dåligt tyvärr.. Behöver nog bara vila, men det är surt att planerna blir uppskjutande hela tiden.. Vill bara ha det gjort.

Hade migrän i morse så fick plocka fram glasögonen, mina snygga Marc by Jacobs. Visste ni föresten att jag har glasögon? Ja om inte, så lärde ni er precis något nytt haha ;) Men har dom istortsett 3% av tiden och 97% kör jag bara utan. Nej nu ska jag fixa något att käka, hungrig!

Med eller utan glasögon?


_________________________________________________________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar