onsdag 4 februari 2015

Vad ska jag ha på mig?

Börjar äntligen sakta men säkert må lite bättre. Fick ju tyvärr ändra planerna för både måndagen och tisdagen den här veckan pga min hälsa. Har haft helt sjukt ont i magen, feber och kroppen har gått upp och ner i temperatur hela tiden. Så planerna för dagen (alltså gå ut med Molly) blir av :) Hinner dock inte med mitt lilla spa pysslande för eftermiddagen som jag tänkt men har lite annat som står på listan efter att ha varit ute med Molly. Måste nämligen handla lite saker av olika slag men kan berätta mer om det senare ;)

På lördag är planen att fira underbara Hannah (hon fyllde i Söndags) så blir middag bl a och ja trevligt sällskap och allmänt firande :) Ska bli riktigt kul faktiskt meeen har lite problem med vad jag ska ha på mig (som vanligt..) så har kollat runt på snygga outfits och hittat flera olika saker jag fallit för. Så nu står jag mellan 3 olika outfits (alltså 3 olika par byxor, 3 olika par toppar, 3 par skor, 3 halsband, 3 örhängen och en väska) AH! Beslutsångesten äter upp mig!

Vilken outfit tycker ni är snyggast?

Nelly.com/se
HM.com/se
Ginatricot.com/se

Topp-Nelly    Byxor-Nelly   Halsband-Nelly   Örhängen-Nelly   Väska-Nelly   Skor-Nelly

Väska-Nelly   Topp-Nelly   Byxor-Nelly   Skor-Nelly   Halsband-H&M   Örhängen-H&M

Topp-Nelly   Skor-Nelly   Väska-Nelly   Byxor-Nelly   Örhängen-Ginatricot   Halsband-Ginatricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar