tisdag 3 februari 2015

Min mango

Som jag skrev igår så är jag helt och hållet besatt av mango doften och istortsett alla kroppsprodukter jag använder har just mango doft haha. Jag går totalt i perioder hela tiden med vad jag gillar och inte gillar när det gäller i stortsett allt. Mat, färger, kläder, dofter, smink, hår ja men verkligen allt haha ;)

Men nu är det mango som gäller! Aldrig gillat smaken av det då det är så otroligt sött.. Inte min smak, gillar saker som är surare eller helt enkelt bara färskare i smaken som citron, passionsfrukt, melon och äpplen. Men doften är sååå god! Så kör sönder på mitt mango Body shop kitt haha med kroppstvål, peeling och body butter. När man ändå är igång att snacka skönhetsprodukter (typ) så kan jag passa på att recensera lite ;) Har ju massa body shop grejer och vissa saker funkar bättre än andra. Så kan ju säga såhär. En översikt över deras lilla mango samling med dusch produkter luktar väldigt fräscht och känns inte allt som massa tillsatta dofter och kemikalier för att få det att lukta och sånt. Känns väldigt naturligt och härligt vilket jag älskar :) Produkterna funkar verkligen alla tre då kroppstvålen ja luktar gott som sagt men också känns väldigt skonsam men ändå rengörande mot huden. Ibland kan den dock kännas en aning oljig och om man inte gnuggar bort det ordentlig kan jag känna mig lite fet (i hyn) efteråt faktiskt. Deras peeling är skonsam för att vara peeling och känns faktiskt riktigt bra mot huden. Måste dock skrubba in den rätt hårt för att märka resultat. Body butter är dom ju mästare på och även om den är lite seg på att sjuka in för mig så är det helt okej för resultatet känns alltid lika fräscht :)

Så jag har lite små saker att anmärka men det positiva över väger det mesta så jag ger 4,5/5 G ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar