onsdag 4 februari 2015

Vad föredrar ni att dricka?

Hemma efter alla ärenden :) Började ju med att jag tog med mig Molly ut på en härlig promenad och efter att ha haft lite lektid och mys tid med henne tog jag mig vidare till en matbutik och shoppade loss på bak grejer som behövs till en god tårta ;) Har nämligen en syster som fyller år nu på fredag och jag ska göra hennes tårta (som förra året) ska försöka lägga upp någon bild den här gången dock ;) Fick hem alltifrån marsipan och dekorations gelé till karamell färg och sockermassa. Imorgon ska jag dock handla lite mer som behövs. Behöver ex. jordgubbar och marsipan lock.

Påtal om inget, jag är ju besatt av svag saft (helst hallon eller blandade bär) men går fram och tillbaka med vad jag föredrar att dricka ;) Något annat jag ÄLSKAR är färskpressad egen gjord juice! Speciellt hallon och apelsin, så sjukligt gott! :) Kaffe och te är inte riktigt min grej men om jag skulle välja mellan de skulle det garanterat bli te. Haha här sitter jag och skriver sönder mig om dricka haha!

Vad föredrar ni att dricka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar