måndag 10 mars 2014

Veckans schema v. 11

God morgon, precis torkat håret och sminkat mig, ska snart iväg till plugget. Men först tänkte jag visa veckans schema (som antagligen kommer att utvecklas under veckans gång) förra veckan var mer kaotisk, den här är rätt lugn i jämförelse :) Ska kolla om Jonas och Lollo vill ses också någon gång i veckan. Tänkte föresten inkludera det här till varje måndag eller söndag, vi får se, men då jag visar mitt vecko schema :3


Såhär ser iallafall mitt schema ut för tillfället. Plugg måndag till fredag (inte så mycke att skriva om det haha.) Sen har jag skrivit in mitt tränings schema in i kalendern. Måndag-Onsdag-Torsdag-Lördag är det träning på olika sätt. Måndag kör jag ett pass med armar och mage (ca 6 olika övningar för vardera) så det gör jag när jag kommer hem från plugget idag. Onsdag kör jag ett pass med ben och rygg (ca 6 olika övningar på vardera). Torsdag ska jag upp lite tidigare och sticka ut och springa innan plugget, efter plugget kör jag lite yoga och stretch övningar. Och på lördag kör jag ett pass med rumpa och bröst (ca 5-6 övning vardera) 

På tisdag ska jag boka tid hos … ;) Vi får väl se vad det handlar om, på fredag ska jag nog passa på att fota lite. Lördag blir det övnings körning och söndag blir det jobb :) Så ser schemat ut för tillfället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar