tisdag 4 mars 2014

Budgett och tids plan

Sitter och hostar lungorna ur mig, jätte stressad och lite nere. Har prov i morgon och är över stressad inför det, så nu ska jag ta resten av kvällen till att plugga. Jag mailade rapunzel of sweden i morse och kollade vad priset skulle bli på en rapunzel makover skulle kosta och priset är 5500 och jag som verkligen vill göra en makover till studenten.. Hm ja vi får väl se, jag har iallafall försökt pyssla ihop en burget och hur jag skulle kunna få ihop de pengarna utan att det skulle påverka vardagen. Kanske kan få ihop det men det är ju det att det är flera födelsedagar på g nu i början av året, de närmsta fyra månaderna. Ex. min syster Beata, min lilla mamma m.m. så det lär gå åt pengar till presenter. + så ska min syster ha ett prinsess kalas och alla ska komma utklädda som en prinsessa, så jag måste få ihop lite pengar till en snygg kostym. + en klänning till student middagen, outfit till student skivan och pengar till manikyren (ca700) Tack och lov att jag redan har köpt student klänning och skor. Beställt tid till manikyr och ska lägga undan 700 spänn till det. Men vore så otroligt fantastiskt om jag kunde göra en snygg rapunzel makover med 60 cm hårförlägning, färgning och klippning. Sminket fixar jag själv (har kollat sönder mig själv på snygga makeup tutorials) Sen måste jag köpa en fondation och ett bra puder till. Ah vi får väl se, självklart måste jag också bli kär i ett par galet snygga shorts i läder imitation från Nelly, en jätte sygg jacka från Nelly och en bikini överdel i orange på Cubus. Ah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar