söndag 30 mars 2014

Vaknar till sommar

God morgon, eller ja god förmiddag nu när man har ställt om klockan till sommar tid ;) Både surt och nice på samma gång. Ena sidan så är det sjukt skönt att sommaren äntligen är på g och att vrida klockan till sommar tid är som ett riktigt wake up call att sommaren är på g, men å andra sidan så måste man gå upp en timme tidigare och försöka somna tidigare, något som är sjukt svårt för mig, är riktigt kass på att ändra rutiner haha. 

Idag ska jag, Nom-stuff, alla mina syskon (mina 3 syskon) m.m. lyssna på när min mor sjunger konsert i kyrkan. Ska bli skönt faktiskt att bara sitta och ta det lugnt och lyssna på hennes vackra röst :) Men först blir det jobb, och då passar jag och Nom-stuff på att fota dagens outfit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar