onsdag 19 mars 2014

En härlig förälskelse

Suttit och pillat med budgeten igen, blivit en del förändringar med kostnader m.m. så fix fixa och trica lite till. Men nu verkar det vara fine och det närmar sig slutet av mars så snart kommer det in pengar och jag kan börja använda mig av budget planen :) (den börjar från och med 30 mars) Så vi får väl se vad som ska köpas och hur allt ligger till på budgeten. Men ikväll har jag kollat på massa klänningar, jag har redan köpt en student klänning men behöver kläder till min skiva, Hannahs skiva, Nom-stuffs skiva, möjligtvis Jonas skiva, och möjligtvis Elins skiva (beror på hur det går me pengar o skit :/) och sen har vi middagen på min och Nom-stuffs så har en hel del att fixa :/


Hittade bland annat den här snyggingen, blev lite små kär, tyvärr fins den inte i min storlek så får övervaka och övervaka som en galning! Vore fantastisk om jag kunde få den här. Men vi får se och hålla tummarna ;) Kan också va ett tips på studentklänning för de som inte har en än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar