söndag 23 mars 2014

Kicks - make - salt


Som ni vet så var det shopping dag igår och jag fick bara hem 4 saker som stod på min 'måste hinna köpa innan sommaren/studenten' lista haha, men nu är det iallafall köpt och redo att strykas. Ska lägga upp min lista och visa processen när jag köper och planerar allt tänkte jag, redigerar och fixar ihop en söt liten animation ikväll tror jag och lägger upp någon gång i veckan :) Här är iallafall det jag köpte igår. Fick hem en påse från makeupstore, kicks och Salt. Från kicks köpte jag en hårspray och en hår mousse, min hår spray var nämligen slut och till utspringet måste jag ha lite hårprodukter för att få ett riktigt snyggt hår ;) Från makeupstore fick jag hem en concealer, har hört att om man ska ha concealer så är det den man ska köra på så jag köpte den haha ;) (återkommer med vad jag tycker om de och recension) Och från salt, fick en liten present från Nom-stuff (<3) så kom hem med ett par vita dr denim shorts! Älskar doom, är så bekväma och så snygga :) Dom lär jag ha hela sommaren med färgglada snygga toppar haha;) Ska dock leta fram ett par orangea shorts hade jag tänkt, vill verkligen ha ett par skarpt orangea short, ett par klar rosa, ett par svarta och ett par tyedye short (i antingen blått till lila/grönt eller ett par röd-gul-orangea.. ja vi får väl se ska kolla rutn iallafall och hitta några till par shorts :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar