torsdag 6 mars 2014

Ny sats proactiv

Precis blivit klar med min lilla mini photoshoot ;) Igår fick jag föresten hem min andra sats med proactiv produkter, skönt nu när mina produkter börjar ta slut. Eftersom att jag är registrerad som medlem på deras sida så skickas proactiv automatiskt till mig varannan månad, tycker faktiskt det är ganska skönt eftersom att det är lätt att skuta upp att beställa mer produkter så står man där utan något och bara tomma flaskor, att inte tvätta ansiktet under 3 dagar kan påverka så galet mycket så jag tycker det är bekvämt att få det skickat till mig varannan månad ;) Btw så ser min hy fantastisk ut i jämförelse med hur den såg ut innan jag använda proactiv. Så jag är galet nöjd och rekommenderar det starkt :) Det enda är att det tar lite tid innan det börjar värka, I should know, jag har ju använt det i 2 månader nu så ;) Jag har använt många olika produkter för att få frisk och finn fri hy, bl a produkter utskrivet av läkare, allt från milda produkter till starka. Men proactiv är faktiskt det enda som verkligen fungerar. Så pröva det om du har dålig hy, ge det två månader (de räcker så länge, ibland mer ibland mindre) Så prova :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar