fredag 14 mars 2014

Sommar sug

Idag har jag sånt sjukt strand sug, i morgon ska jag ner och springa vid vattnet hade jag tänkt :D Skönt med lite frisk luft och vara vid vattnet (om det inte blir asfalt vill säga, då kanske jag kör en powerwalk) men man får väl se :) Fick ju skjuta på torsdagens sprigning så får bli nu i helgen helst. Kanske en promenad ikväll hm.. :)

Nej nu ska jag sätta mig och rita på nästa hår bild inför instagrams grejen jag börjat med ( att lägga upp en ny sketch varje vecka på hår och frisyrer i olika längder och färger m.m. ) Ni kanske minns den första med orange hår och en egen tolkning av en ladder braid :3 Vi får väl se vad det blir den här gången, lägger upp bilden på söndag, ni kanske får en liten tjuvkick ;)

Ny bikini botten som jag ser fram emot att ha på stranden nu i sommar, älskar färgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar