lördag 15 mars 2014

En bok om dagen!

Lång kväll, och nu är jag helt slut. Började dagen med att jag vaknar täckt av tårar, drömt en jätte jobbig dröm och är helt täppt i näsan av alla snyftningar och svettas som en gris.. Ingen rolig start på lördagen :/ Men Nom-stuff låg vaken också så vi snackade lite, berättade om drömmen (var helt enkelt så att jag drömt om att Nom-stuff dog i en olycka och att jag var på hans begravning, så att vakna med honom bredvid mig me ögonen öppna och hans härliga leende var verkligen vad jag behövde) i vilketfall som helst så blev det en dusch, tvättning av ansiktet med mina proactiv och sen satte jag mig mjukisar och sminkade mig i sängen. Btw så har min hy varit riktigt dålig helt plötsligt :( Trots att jag tvättar ansiktet som en galning och undviker heltäckande smink m.m. tror att stressen verkligen har tagit mig och slagit till med en bunt finnar :/ Men ska bara fortsätta med proactiv, jag vet redan att det hjälper så det är bara att köra på.

Körde den gamla vanliga sminkningen, drog på mig bekväma kläder, blev ett par midjeb i ljus grå/blå jeans färger och till det en enkel t-shirt i svart och slappt tyg. Varit riktig bekväm klädsel dag, kommer tillbaka till tighta jeans och snygga toppar i morgon ;) det är ju faktiskt det jag generellt känner mig bekväm i. Målade iallafall Vanjas naglar i en snygg och enkel design i vitt, blått och guld med mina nail art verktyg :) Sen stack vi till mig, jag skrev i timmar för att få fram rapporten och sen kommer människor hit och det blev en skön och rolig kväll, såg The bling ring och nu blir det nästa film ;) Have a nice saturday night!

Btw, i veckan beställde jag dessa. Toppen från asos för 99:- och byxorna från Nelly för 150:- (REA)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar