söndag 27 oktober 2013

Vinter tid

Vaknade och kollade på min vägg klocka som visade att klockan var 6, men när jag väl gick upp tog en dusch och kollade vad klockan var på mobilen var den 7, så jag vaknade klockan 5 på morgonen utan att kunna somna om, en söndag morgon. haha asså jag behövde sova ut men kunde inte somna om.

Ja men nu när det är vinter tid så känner man ju verkligen en sådan där julig känsla i luften. Älskar den känlsan! Så himla mysig. Jag vet inte hur det är med er, men jag har ju redan köpt massa julklappar, haha alltid så tidig med det, men det är en av de bästa sakerna på året, att köpa julklappar. Älskar det! Det är verkligen ren njutning för mig att sitta flera månader innan jul och planera vad jag ska ge folk i julklapp. Och sen köpa allt och packa in allt i fint julpapper.

Börjar med att skriva ner alla jag ska ge julklappar till, sen köper jag papper (ett år hade jag fem olika papper i fem olika färger och ett annat år hade jag 3 olika papper i olika mönster och färger) I år har jag fyra papper, två i bara färg och de andra två i färg och mönster. Känner mig riktigt nöjd. Sen är det bara att kolla runt och skriva ner vad man ska ge, sen köpa allt. Tillsist packa in allt i olika papper.


Började iallafall dagen med att skriva en uppsats på fyra sidor och sen är det bara att slappa framför datan. Tror jag ska fortsätta planera julklappar nu dock. haha, så sjuk hobby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar