torsdag 17 oktober 2013

Övervaka din storlek

Helt och hållet besatt av min jacka, LOVE IT! Har typ på mig den inne och bara älskar den. Jag har nämligen köpt en ny jacka från missme, som jag i tidigare inlägg sa så har jag fått någon slags kärlek för missme och deras stil på kläder. Jag kollade runt lite förra helgen och såg en farligt snygg jacka som jag bara var tvungen att ha, den fanns i 3 olika färger och jag stod mellan blått och rött (har redan en svart) och det slutade med den mörkröda. Men efter jag fick hem den har jag seriöst funderat på att köpa den blåa också haha, men den är så snygg och det är ju en skinn jacka och skinnjackor funkar ju till allt. Men jag är lite trött på min vanliga svarta så köpte den röda och är så nöjd att jag funderar på den blåa så jag kan gå mellan svart, rött och blått och mixa i massa olika snygga outfits.

På Nelly finns det också snygga skinnjackor, det finns en jätte fin i beige och en i vit men den vita är typ borta, så sur på mig själv att jag inte hann köpa den! Men övervakar storleken för den beigea så jag ger inte upp! haha! Föresten så verkar det finnas många som inte vet hur man övervakar på Nelly? Inte alla såklart men en hel del frågar mig hur man gör så jag tänkte att jag kunde lägga upp bilder och visa hur man gör :)

Börjar med att hitta sin produkt på sidan, jag valde den rosa toppen och har musen på bilden, då kommer knappen "köp" upp som alternativ, tryck på den för att slippa lämna sidan men ändå få den till inkorgen.
och då ser det helt enkelt ut såhär. då kommer det upp en ruta där man väljer storlek och färg. Vilket ni antagligen listat ut själva eller redan viste ;)

 Men om din storlek inte fanns, då kan du istället övervaka din storlek för att helt enkelt försäkra dig om att du får den nästa gång den kommer in. Så istället för att på bild ett, trycka på köp knappen, så tryck bara på bilden så kommer den upp i helbild. I bilden nedan har jag gjort det och satt musen på den cirkelformade knappen under den stora knappen "Lägg i shoppingbagen" tryck på den lilla knappen med en svart ruta under sig.
 När du gjort det kommeren ruta upp, som i bilden nedan, där väljer du helt enkelt din storlek som du vill övervaka, i mitt fall xs, och skriver in din mail där jag börjat skriva in min. Sen avslutar du med att helt enkelt trycka på "skicka" så kommer det upp en ruta i hörnet där det står att du får ett mail när din storlek kommer in.
Och det är så man gör när man ska övervaka storlekar, rekommenderar det starkt om man vill ha en chans att köpa varan innan den hinner ta slut i din storlek, jag gör det hela tiden haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar