söndag 27 oktober 2013

Nelly outfit söndag


Till söndagen ville jag ha en fräsch outfit. Så jag valde en vit peplum med ett svart tunt bälte runt midjan. Till den vita toppen valde jag ett par bruna byxor i läder liknande material i brunt. Jag valde en svart kort kappa till outfiten som ger outfiten kontraster och stabilitet. Som sko valde jag en beige färgad sko med klack med ett sytt mönster på som funkar till ute kvällar och vardagar. Därefter la jag till ett snyggt beige färgat huvudband istället för mössa som värmer utan att förstöra frisyren, samtidigt som det är sjukt snyggt. Som smink valde jag ett smink för att göra utmärkande och snygga ögon bryn. Därefter valde jag en ögonskugga med grön ton som ger lite färg till outfiten men fortfarande håller färgerna väldigt jordiska ( med det bruna vita och sen gröna detaljerna) och tillsist ett grön nagellack från essie. Länk till kläderna hittar ni under bilden.

Jag hoppas att det har varit inspirerande med alla Nelly outfits för hela veckan, pluss kvälls outfitsen till lill lördag (onsdag), fredag och lördag. Kommer nog göra något liknande snart fast från någon annan hemsida med kläder. Tror det blir missme nästa gång haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar