måndag 21 oktober 2013

Lite om mig

Känner mig så sjukt sliten och trött idag, sitter bara och tar det lugnt i min onepiece i soffan och små redigerar lite och tittar på tv. Varit i skolan och haft ett prov i svenska, arbetat med historian och sen haft mentorstid, då vi snackat om studenten och flak m.m. Börjar äntligen arta sig, flaket ska bokas idag och sen är det bara att samla in pengar, spara som fan och sen köra. Tagga! 

Idag kom jag föresten på att jag faktiskt fyller år om snart en månad. Snart kommer nedräkningen, haha! För er som inte känner mig så borde jag nog förklara lite om mig själv så man får ett grepp om hur jag är och vem jag är så gör en kort liten pressentation här då.

Jag heter Gabriella, kallas Gabbe och föredrar när folk kallar mig Gabbe istället för Gabriella. Jag är född år 1995 och fyller år 8:onde december, yey, haha, i vilket fall som helst så är jag iallafall 17 och blir arton om drygt en månad. Jag går tredje ring på St: Eriks gymnasium, bild och form. Så jag är estetare och jobbar på med att rita och olika tekniker. Jag lär ju lägga upp något jag ritat vid senare tillfälle men kommer främst lägga upp kläd relaterade inlägg och mode eller fotografi. Jag har varit model för min syster som är fotograf sen jag var ca 12 år gammal, Länk till hennes blogg, men fotar även en del själv men modellar främst.

Här är två bilder jag redigerat från Lördagens fotografering


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar