fredag 18 oktober 2013

Röd skinnjacka

Efter en långdragen dag på skolan, inte den längsta men garanterat långdragen och krävande, mellan 8.00 och 13.00, så är det skönt att kunna sitta och ta det lugnt med tv:n på i bakgrunden, med idol, och inne i datan. Efter skolan åkte jag och Nom-stuff in till Hötorget för att åka till cervera och köpa fickplunta. Blev en silver färgad med läder kanter den här gången.
Snacka om en speciell hobby min älskling har haha!
I vilket fall som helst så åkte vi hem efter att han köpt den, så farligt trött hela dagen idag så jag tycker det är skönt att bara ha en mys kväll istället för att sticka ut. Men åkte hem och upptäckte att jag fått mitt paket från Nelly i brevlådan, ÄNTLIGEN, så jag började med att pröva alla kläder och allt sitter så sjukt snyggt, älskar allt! Ska länka och visa bilder på det jag köpt i morgon, så jag hinner ta några fina bilder. Så håll ut, haha!

Men efter att ha tittat på top model och annat på tv så stack vi till Nom-stuff, ska sova här nämligen, så just nu sitter vi och kollar idol med lilla systern Vanja. Tänkte lägga upp bilder på min underbara jacka jag köpt från missme! La upp en bild på Instagram på mig själv i den.
Den här bilden, som jag också har som profil bild, blev rätt nöjd med bilden haha! Men man ser ju inte jackan jätte tydligt så tänkte visa den lite tydligare. Den är mörkröd och är så dödligt skön och snygg.
Men så här ser den ut, när jag fick hem den och öppnade upp den, köpte den på missme som sagt och är en av mina bästa köp på länge! Om jag inte redan haft en svart skinnjacka hade jag köpt en i samma model för en svart. Jackan finns i tre olika färger; svart, röd och blå. Som ni ser körde jag på en röd ;) Men stod faktiskt mellan en röd eller blå. Men med tanke på hur snygg jackan var och hur bra materialet känns och hur smickrande på kroppen den är så ska jag nog nästa månad även köpa den blåa, alldeles för snygg för att inte köpas! Ibland lyckas verkligen missme med stil och kläder, tveka inte om du vill köpa någon liknade jacka, do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar