lördag 26 oktober 2013

Nelly outfit lördag


Jag började lördags outfit med en svart enkel genomskinlig skjota, som sitter löst men snyggt på kroppen. Till toppen ville jag ha ett par vita byxor från Dr. Denim i stretch som sitter sjukt snyggt på men också är väldigt modernt nu i höst. Ett par enkla svarta klackar som funkar till allt och som ger den lilla pricken över i:et känslan. En färgklick med den blåa plånboken i ett anorlunda mönster som inte är helt rent men intressant. Jag valde därefter att ha ett vitt skärp med guld färgade detaljer som ger en liten färg känsla utan att vara för skrikigt eftersom att det är en svart vit outfit. Till det vlde jag ett guldfärgat halsband i vanlig kedje form som matchar skärpet och byxorna perfekt. Därefter valde jag ett millt smink, en ljus ögonskugga för att göra en natulig sotning runt ögonen. Och för att matcha plånboken valde jag ett blått nagellack som ger en liten färgklick till outfiten. Länkar till kläderna finns under bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar