måndag 28 oktober 2013

Ny och spännande beställning från Nelly

Har beställt ett litet mys och experiment paket från Nelly. Jag valde några plagg jag funderat över ett tag och några som jag verkligen vill experimentera lite med och kolla hur man kanske kan få till någon snygg outfit.

Jag valde den rosa toppen, som jag har 'bevakat' min storlek på i några veckor nu, haha, så det var verkligen på tiden. En sjukt snygg topp som kommer vara så galet snygg när man är ute. Den svarta toppen, peplum, har jag funderat över ett tag, jag tycker den ser så snygg ut och den har samtidigt en lite sportig känsla över sig, funkar till allt. Så vi får väl se hur snyggt den kommer att se ut på. Den blå toppen, är som en tunnare stickad tröja, tycker den ser jätte snygg ut samtidigt som jag älskar färgen och materialet. Byxorna var helt spontant men jag har 4 byxor i samma modell men i andra färger och vet redan att dom sitter jätte snyggt speciellt över rumpan. Lätta att matcha och jätte bekväma, speciellt när dom bara kostar 49! Bältet var också ett spontant köp, jag vill verkligen ha fler midje skärp så jag tänkte typ, why not? så jag körde på. Och den sista som antagligen de flesta är mest kritiska mot, har jag faktiskt kollat på flera gånger, det är något konstigt med den men samtidigt något riktigt spännande med den, så jag vill testa, det kanske är jätte snyggt på och annars kanske man kan sy om den? Men med tanke på att den bara kostade 149 så ville jg verkligen pröva, så vi får se. Håller tummarna på att allt blir snyggt på, kommer lägga upp bilder och säga hur allt sitter och ge det betyg från 1 till 5. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar