tisdag 22 oktober 2013

Bevakar på Nelly

Har haft några "ta-det-lugnt-dagar" med att sitta i soffan och redigera lite bilder och bloggat lite. Behövde verkligen chilla några dagar.

Kollade på Nelly tidigare idag föresten, såg att toppen jag sitter och väntar på äntligen kom in i min storlek! Och samma sekund som jag skulle beställa den så försvann den, haha min vanliga tur, men jag ger mig inte topp! Så jag bevakar min storlek ännu en gång. Toppen är bara så galet snygg. Eller vad tycker ni? Tycker den ser så skön och luftig ut. Snygg till ute kvällar och vardagar.
Jag har liksom inte riktigt XXL hehe, men jag ger mig inte, jag hoppas den kommer inte snart dock. Mitt mål är att få den till min födelsedag i december, vill ha den på mig till det nämligen haha.

Hittade btw en bild Beata redigerat från fotograferingen, hon är verkligen farligt bra!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAH! AWE! måste du köpa den i XXL! stakare! du kommer kunna bo i den! ;)

    SvaraRadera