söndag 13 oktober 2013

Sneak Peak på fotograferingen

Efter att ha tagit det lugnt hela dagen så känner jag mig helt slut, ironi haha, men ska nog lägg mig tidigt idag så jag orkar gå upp i morgon. Börjar med Svenska, ska lämna in min uppsatts, sen har jag historia och avslutar med mentorstid, vilket jag ser fram lite emot efter som att vi ska snacka om studenten och förberedelser.

I början av oktober beställde jag min studentmössa, känner mig farligt taggad!! Och eftersom att jag går estet, bild och form, så är det lila som gäller. Jag kollade upp alla möjliga företag innan jag bestämde var ifrån jag skulle beställa den, och från skillnad till de flesta valde jag ett paket från Cl seifert, känns sjukt bra och är redan riktigt nöjd med mitt val. De flesta jag känner har redan köpt klänning och i alla fall kollat på klänning till studenten, känner mig lite sen, men jag vet redan varifrån jag ska beställa och ungefär när så det går nog bra :) Jag har ju också planer på att ha allt riktigt planerat med färger, kombinationer m.m. vilket är typiskt för ett kontroll-freak som jag är. Först tänkte jag ha en vit klänning med detaljer i marin blått, eftersom att jag tycker kombinationen är fantastisk, men sen ville jag köra på detaljer och skor i guld. Men tillsist kom jag att tänka på mitt program färg, lila som jag ändå skulle ha på mössan, så nu har jag äntligen bestämt mig för att ha det som färg till det vita ;) Så ska leta efter lila skor och massa sådant.

Haha i vilket fall som helst så är jag nog lite för taggad, tar upp student snacket någon annan gång ;),  tänkte i alla fall visa min fantastiska nya dator som gör det möjligt för mig att blogga, köpte den i slutet av september ;) En MacBook Pro 13,3 tums. Älskar den redan :)

Btw, typiskt mig att anteckna allt som en galning och planera ;)

Jag har ritat upp ett tränings schema med intensiv träning för de närmsta 2 månaderna, kommer ta bilder och lägga upp varje vecka för att kolla om vi kan se något resultat ;) Kommer fokusera träningen främst på mage och rumpa men även lite på ben och armar. Jag har också gjort ett mat schema eftersom att det är väldigt svårt att komma i form om man inte kombinerar kost och träning. Jag började idag och kommer att kolla/ jämföra resultatet den 13 december, om 2 månader från nu. Blir spännande :)

Hade föresten en liten fotografering idag med en annan outfit. Sitter för tillfället och små redigerar lite. Här har ni en liten sneak peak

Länk-byxorna / Jackan-H&M / Toppen-H&M
xxx Gabbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar