tisdag 26 augusti 2014

Tidig jul

Sitter och grubblar, tidigt som vanligt, över hur jag ska göra årets julklappar haha ;) Varje år har jag ett tema och en vis stil på hur jag packar in allt. Har lite idéer än så länge, så googlade upp lite inspo bilder :)

Vet inte hur många som frågar mig om julklappar och varför jag lägger så mycket tid på det. Och hur dom ser ut och vidare. ´dom ska ju ändå öppnas, right?´. Men helt ärligt, vilket paket är roligast att öppna? ;) Här kommer iallafall lite inspo bilder



Klassisk, traditionella paket i brunt och med snören och enkla pynt.


Färggranna och unika paket med matchande snören och dekorationer.


Kreativa gåvor och kreativt inslagna.


Lyxigt guldfärgade och glittrande paket.


Traditionella, varierande paket i rött och vitt.


Små, charmiga och enkla paket.
Bilder lånade från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar