torsdag 7 augusti 2014

Sex And The City

Har varit uppe sen strax efter 7, så det känns fel att säga god morgon, så säger helt enkelt bara, TILLBAKA! Har varit utanför civilisationen och nutid av sommaren och semestern och inte haft möjlighet att blogga, me nu är jag hemma och ska kompensera den döda tiden genom att lägga upp massor av inlägg helt enkelt ;) Ska även lägga upp ett långt inlägg då jag berättar vad jag gjort alla dagar jag varit borta :) Har även fotat mina outfits. :)

Nej nu sitter jag med min fantastiska ny inköpta serie box med sex and the city, och har i säsong 2 ;) Jag har redan kollat klart på säsong 1 haha! Nej men ska ha på det i bakgrunden och helt enkelt redigera inlägg och bilder och fixa massor av härligheter att titta på.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar