tisdag 19 augusti 2014

Tea Time!

God morgon :) Vaknade upp med lite huvudvärk idag tyvärr, men den går sakta men säkert över. Dagens planer är väl rätt blanka, vet inte riktigt vad jag ska göra. :/ Har dock många små saker att göra så jag tror att jag passar på att fixa massa smått som behövs göras idag helt enkelt :) Lika bra att få det gjort ;) Ska kolla med Hannah och Lollo om de har tid att ses någon dag, ska nog kolla med Dess med, va så länge sen nu :) Och My och Simon, ja jag får väl ta den här dagen till att höra av mig till folk helt enkelt haha ^^

Nej men nu startar jag den här dagen med en varm kopp te för att få bort huvudvärken så mycket osm möjligt, Chillar i Nom-stuffs vita snygga t-shirt i soffan med en kopp god te helt enkelt :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar