söndag 24 augusti 2014

Sätter igång tuppen

God morgon :) Idag gick jag upp med tuppen, körde morgonrutinerna och sen tog jag fram datan för att fortsätta redigeringar på bilder från igår bl a ;) Fotade ju Color run igår, va sjukt härligt och blev en del riktigt balla bilder :)Så efter en så hektiskt gårdag med att gå runt som bara den och fota m.m. så ska jag ta det lugnt och göra massa nödvändiga saker som behöver göras idag helt enkelt. Man måste ju ha såna dagar också ;) Startar iallafall dagen med redigering i mitt städade rum och iklädd mina leopard harembyxor från H&M (149:-) som jag btw märkt att alla har just nu. Lite synd när man köper något och inser att alla har det, då det unika försvinner :/ Men jag samtidigt innebär det ju att det är flera som tycker att de är snygga och har en härlig stil ;) Till det kör jag iallafall en svart, långärmad body, off shoulder, från Nelly (199:-) :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar