tisdag 19 augusti 2014

Ta hand om din hy

Tidigare idag körde jag på en sjukt bra och gott doftande kräm som återfuktar och är bra för hyn :) Har ju mina små rutiner när det kommer till hyn och tvättning av ansikte m.m. Varje morgon och kväll tvättar jag ex. Ansiktet med Proactivs alla 3/4 steg. Samt att jag efter duschen kör på mitt body butter för att fukta hyn. Och varja dag använder jag min handkräm. Att återfukta hyn är otroligt viktigt för att inte slita på huden och inte förtorka huden vilket kan leda till sprickor och andra märken på hyn :/ Så det jag försöker säga, kort och gott är väl helt enkelt, ta hand om din hy, och återfukta den dagligen :)

Avslutar kvällen med det lilla tipset och nu ska jag skicka iväg ett mail angående mitt hår, men det tar vi en annan gång ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar