söndag 24 augusti 2014

Sommar bilder på hösten

Usch har verkligen märkt hur sommaren sakta men säkert bara försvinner. När jag var ute igår och fotade körde jag omedvetet på ett par långbyxor, mina vinter stövletter och skinnjacka, när jag väl skulle ut. Och det blev inte för varmt.. Då är det verkligen ett tecken på att det börjar bli så kallt i luften och att hösten är istortsätt här :/ De flestas favorit årstid är just hösten pga att det är så vackert på hösten, enligt mig är det min absoluta minst favorit årstid. Känslan av att allt dör och luften blir kallare, samt att det blåser mer m.m. nej det är inget för mig :/ Det är väl just därför jag älskar våren antar jag, eftersom att det, i motsatts till hösten, är årstiden då allt får liv igen och värmen sakta men säkert kommer :)

Nej men trots att det var så kyligt igår så fick jag ändå väldigt härliga och somriga bilder! :)



1 kommentar: