onsdag 1 oktober 2014

ett inlägg

På grund av min hälsa (började med lite halsont, slutade med halsont, migrän och feber) så får jag stanna hemma och friskna till idag :( Riktigt synd att behöva ställa in kvällens planer, va verkligen taggad! Men jag ska kompensera det vid ett senare tillfälle.

Planerna för kvällen var nämligen att jag, Nom-stuff, mor och min bror skulle sticka till sf i sergel och kolla The Maze Runner 20:30. (och ja, jag har redan sätt filmen, men gillade den skarpt och va riktigt sugen på att ta och se den igen, speciellt med min fina Nom-stuff och med de bästa platserna i salongen!) åh.. är verklige jätte besviken över att det blev såhär :( Va så inställd på att se den igen och så slutar det med att jag blir så sjuk så att jag inte kan stå upp utan att få svindel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar