onsdag 1 oktober 2014

En bra kväll..


Jahap :/ Ligger i soffan med både halsduk, täcke, filt och tjocka trumpor på. Ensam.. Nom-stuff är på Bio med min mor och bror och tittar på en film jag är jätte sugen att se igen. Det är nämligen nu, 20:30 som filmen börjar så de stack ju för ett tag sen. Usch vad trist :/ Men men jag hoppas verkligen dom kommer hem och gillar filmen iallafall, kul att prata om den liksom ;) 

Nej men jag ska inte klaga, mår ganska rejält illa, men annars är det liksom fine ^^ När jag ligger stil. Ska göra mig en kopp varm choklad och sen försöka sova tills Nom-stuff kommer hit så att vi kan chilla och snacka om filmen (eller ja med tanke på att jag istortsätt inte har någon tal röst och har väldigt ont i halsen lär jag istället lyssna på vad han tyckte och skriva på en lapp typ haha) ;) Ni får ha en bra kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar