torsdag 19 juni 2014

Tillbakablick, nails

Kollat runt lite gamla bilder nu på morgonen och kollat efter olika nagel designer jag har gjort under det senaste halv året. Blev lite besviken hur lite naglar jag ändå har gjort :o! Måste skärpa till mig och göra en ny nail art varje vecka, vilket var min plan från början. 

Ska i vilket fall som helst skärpa mig, börja rita med nailart, lära mig mer tekniker och göra lite svårare saker på naglarna ;) Så ska jag äntligen börja lägga upp veckans naglar på bloggen :)

Ombré / Dipdye Naglar i orange och gult

french manicure, i egen stil med guld kant och vita prickar. Ringfingret-vit blomma med gulddetaljer

Costume naglar i vitt och svart, med fluga. Ringfingret-cirklar och prickar i svart och vitt

Music nail art, vit grund med svarta detaljer i form av piano toppar. Ringfingret-piano tangenter

Feather naglar, rosa grund med svart vita fjädrar och silver linje i mitten. Ringfingret-stripes.

Lyx naglarna är med guld grund och svarta enkla detaljer på toppen av nageln. Ringfingret-impro

City nails, gul grund, svarta detaljer (höghus, måne) |  Hjärtattack nails, röd grund med svarta linjer


Sailor nails, brå grund med tia detaljer i stil av ränder och på ringfingret- ett vitt ankare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar