fredag 20 juni 2014

Midsommar smink

God eftermiddag! ;) Suttit och fixat mig hela morgonen och fotat lite med Nom-stuff. Så jag känner mig väl så redo jag kan vara inför en oplanerad midsommar. Det ända som är planerat för idag är att laga mat och äta haha! Skulle kanske ha träffat My idag men blev tyvärr inte av så får göra det bästa av situationen och 'öppna champagnen på egen hand' så att säga.

Har iallafall precis sminkat mig, börjar med grunden [concealer, fitme fondation och puder] sen på med solpuder som en 3:a i ansiktet (från pannan, mot kinden och sen längst käken). Kör lite lätt rosen färgade läppar med en snygg och jämn ton på läppstiftet. Lätt markerade ögonbryn, mascara och dipliner. Håret kör jag bara något enkelt och vågigt. Lätta lockar i håret helt enkelt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar