fredag 13 juni 2014

'Plugghäst'

Packade ner saker som behövdes inför Nom-stuffs utspring, små saker som hans ombyte till flaket och gosedjur att hänga runt hans hals ;) Blev helt enkelt en påse med kläder till honom + ett par extra skor till mig, en extra påse att lägga hans kläder i, en påse till värde saker, självklart en påse med gosedjur från min Mormor som var så gullig och köpte 2 djur till Nom-stuff som hon bad mig att ge honom när han springer ut ;) + mina egna två små djur :3 Ville hitta något som påminner mig om Nom-stuff och min plan sket sig lite tyvärr men gick med det näst bästa :) Blev en söt blå liten häst med ordet 'plugghäst' eftersom att han är min lilla pluggis ;) Och en grön apa, å han går natur och ja haha det är väldigt långsökt! Men dom är söta :3 Och det är det viktigaste ;)



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar