måndag 17 februari 2014

Multi färg

God morgon
Nu sitter jag i soffan påklädd och sminkad. Ska snart iväg till skolan, har svenska, historia och mentorstid. Inte så händelse rik dag men men ;) Efter plugget sticker jag hem, byter kläder, hämtar mina saker och sticker iväg till Nom-stuff. Blir en lugn kväll, har inga planer så tar nog och ritar mer på mina designer och fortsätter med min sida ;)

Som jag skrev igår så ska jag lägga upp andra tips till sommaren, förra veckan la jag upp vår outfits och nu tänkte jag lägga upp lite tips till naglarna. Det första tipset är multi färger. Kör på många och fina färger på naglarna. Antingen genom mönster på varje nagel eller en färg på varje nagel. Tog några snygga exempel från google och satte ihop i ett litet collage.

Bildkälla: google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar