lördag 8 februari 2014

Min färgpallet

God eftermiddag haha

Har varit uppe ett tag, började morgonen med att ta en dusch och tvätta ansiktet, har garanterat märkt skillnad sen jag började med proactiv, Det är inte fläckfritt men man märker att hyn mår mycket bättre och jag har mycket mindre finnar än tidigare. Ska fortsätta några veckor till för att avgöra om det är värt att fortsätta men än länge ser det ljust ut;)

Iallafall så har jag, efter duschen, dragit på mig mina snygga boyfriend jeans med en snygg grå t-shirt med snygg öppen rygg. Och därefter suttit och ritat vidare på bröllops och bridesmaids klänningar. Jag kommer att göra 16 bröllops klänningar samt 16 bilder på baksidan av klänningarna. Sen kommr jag göra 16 matchande bridesmaids klänningar med 16 baksidor till klänningarna där med. Det här är min färgpllet för alla bridesmaids klänningar i pro markers :)

Aubergine, Blossom, Maroon, Pastel Green, Lavender, Sky Blue, Pastel Pink, Rose Pink, Sandstone, Cool Grey 3, Poppy, Pastel Blue, Black, Saffron, Apple och Royal Blue.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar