tisdag 4 februari 2014

Bodyy


Beställde den här snyggingen i lördags morse från Missme i storlek XS, den försvann i lager rätt snabbt när den var ny men kom in i storlek igen så jag passade på direkt ;) Det är altid svårt när man är i storlek XS då det alltid försvinner först. Men jag beställde den iallafall och den försvann i XS samma kväll haha, så det gäller att vara på ;) Det är nog därför jag alltid är på hugget och övervakr alla mina favorit sidor innan plaggen försvinner, gäller att vara som en haj. 

Påtal om att över vaka och ha koll på favo sidorna, jag har sten koll på Nelly när deras nya shorts ska komma in! Över taggad haha, vill köpa massa nya snygga midje shorts, alltifrån dipdye, rainbow och enkel. (Alltså 2 färger med en snygg över gång till botten, olika färger i snygg övergång och enfärgat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar