lördag 8 februari 2014

Bild inspo

Hellu!

Sitter hos Nom-stuff i hans säng, nyduschad och har precis fixat i ordning mig med peeling och ny rakade ben :) I morgon bär det iväg till Beata för att fota i studion yay! Taggad, tog med mig hur mycket kläder som helst haha, hoppas det blir något fint av det :) Funderar dock på att gå till hm innan fotograferingen, har kollat på en svart hatt är rätt länge nu och skulle vilja fota med den om jag inte ser galen ut i den haha, har inte prövat den än nämligen ;) Fotar runt 1 så hinner nog springa in och kolla hur den ser ut iallafall. Skulle vilja köra något lite annorlunda än vad jag brukar göra nämligen, skulle vilja prova lite med vågade outfits än det säkra, men snygga, som jag brukar köra på.

Brukar köra på mina vanliga outfits, Om inte Beata har någon kläd plan. Så den här gången, istället för vanliga jeans med någon topp och mina vanliga stövlar, så tog jag istället med mig mina höga jeans, bandeaus och mina jeffrey campbell.

Bild källa: Google

Den här gången vill jag köra på något mer vågad, men ändå inte för jätte extremt, lite full snyggt med midje byxor/shorts och en bandeau och kanske en ny hatt haha?

Bild källa: Google
Lite inspo bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar