måndag 11 november 2013

Farsdag middag hos pappa

Var hos pappa och åt middag med mina syskon och Nom-stuff. Firade pappa med lite presenter som choklad och en 'super dad' mugg. Vi åt riktigt god paj och som efterrätt ugnsbakade äpplen med vaniljsås. Min lilla pappa har gått ner så galet mycket i vikt sen sist jag såg honom, riktigt impad över hur hårt de har jobbat.

Igår, innan jag åkte till pappa så beställde jag en topp från Bikbok, jag handlar inte bara på Nelly och missme haha, oftast men inte bara. Jag tittade i alla fall på toppen i affären men hittade inte den i min storlek. Så jag beställde den.

Toppen finns i tre olika färger rött, svart och vitt. Jag valde den vita eftersom att jag vill ha den till ett par snygga svarta byxor och så tycker jag att den var snyggast av dom.

Den finns också i rött och svart som sagt men fanns inte i min storlek på nätet. Den röda skulle varit riktigt snygg till jul och den svarta skulle kunna funka till festen eller något liknande. 

Passa på nu när den är nedsatt i priset, 199, sparar 100. Jag gör en recension när jag får hem den. Jag har en liknande från bikbok i rött fast med vanligt tyg och inte spetts, men den var väldigt ömtålig så den har börjat bukta ut på något konstigt sätt, hoppas på den här nu eftersom att den är så snygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar