fredag 3 januari 2014

Sommar skor

Länk till sko 1               Länk till sko 2               Länk till sko 3               Länk till sko 4

Ny beställning på Nelly med 4 par skor! Galet. Inte beställt skor på väldigt länge då jag inte varit i så stort behov av det eller så sugen på att beställa några. Gjorde dock 2 beställningar från missme för ett kort tag sedan varav den ena beställningen var med 2 par skor,  och en jumpsuit. Och så gjorde jag en beställning på ett par ballerina därefter. Innan de hade jag inte gjort en beställning på skor på ja drygt ett år. 

Men nu har jag beställt ett par nude färgade ballerina med nitar som funkar till ett par snygga shorts och en enkel topp om man ska ut till stranden eller ta en fika. Sen har jag också beställt ett par ljus rosa platå converse som funkar till ett par ljusa jeans och en tunn vår jacka när man ska möta kompisarna eller bara vara ute en sommardag. Har också beställt ett par enkla tyg skor i svart som funkar till både shorts, klänningar, byxor eller kjolar med en ljus topp med ett tryck eller snygga accessoarer. Tillsist beställde jag ett par svarta snygga springskor till sommaren, vilket funkar till när man tränar, springer eller ska gå en promenad. Funkar till ett par snygga svarta tights och en topp med tryck, alternativ bara en snygg sport bh i färg, om det är varmt. Vilket är er favorit till sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar