tisdag 28 januari 2014

Dark and sexie

God morgon

Precis kommit ur duschen med nybakade ben, ska slänga på mi lite kläder snart. Blir mörkblå midje byxor med en rosa flugig topp och sen min röda skinnjacka och gula halsduk.

Så fort jag kom hem igår så började jag packa, ska på kryssning ikväll! Wop woop, tagga tagga. Ska först i väg till plugget, har ändå bara en lektion, och börja med vårt nya projekt i bild teori, sen sticker jag hem lite snabbt, stickade iväg tillbanken och fixar en grej med mitt konto och sen hem för att byta om, packa igen antagligen haha och sen sticka och möta upp mina brudar vid båten. Så ska försöka hinna göra något/ några inlägg som jag kanske kan schema lägga. Men jag hinner göra något när jag kommer hem från plugget så.

Nej men nu ska jag byta om och snacka med Nom-stuff om hur kvällen ser ut, han ska nämligen också med på båten haha sån slump! As taggad, taggade upp med Paow igår och idag lär det bli värre haha!

Dark and sexie. Ett till läppstifts tips är en mörkare röd nyans. Sjukt snyggt till ett par brun sotade ögon och ett par lite mer markerade ögonbryn. Sen med ett par snygga svarta jeans och en dämpad/ färgad party topp. Haha har fått in party känsln i blodet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar