torsdag 9 januari 2014

Bombad av posten

God morgon

Ska sticka iväg till plugget snart. Började igår, med en ganska seg start så det va faktiskt helt okej. Behöver liksom en liten språngbräda innan jag kommer igång haha. ;) Men idag har jag historia, får väl reda på prov resultatet, hade prov innan lovet, och sen har jag bild. Tror vi kommer att börja med våra egna projekt på bilden, Niice. Har lite för många idéer dock.. 

Igår fick jag hem en kartong med proactiv produkterna jag beställde strax efter nyår. Ska fota och så ska jag skriva ett inlägg varje vecka där jag säger hur pass mycket de hjälper i 4-8 veckor. Blev bombad med sms från posten också. Har tre paket att hämta ut, fixas idag, blandannat nelly och missme och det är bara skor haha, galet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar