tisdag 26 november 2013

Heart nails

Mina naglar just nu. Körde på en röd bas. Två lager som alltid (haha snacka om att jag tjatar om det men det gör verkligen en löjligt stor skillnad i färgen och i hållbarheten) Sen tog jag en tunn pensel till svart nagellack och gjorde skakiga och ojämna linjer tvärs över nageln. På ringfingret gjorde jag ett hjärta i mitten och sen gjorde jag samma streck som på de andra fingrarna på hjärtats kanter.

En hyllning för hjärtan och alla människor som utsätts för hjärtattacker och liknande. Tillsammans kan vi hjälpa människor med hjärtproblem och människor som får dödliga sjukdomar utan botemedel. Genom att stötta forskning och bidra med något litet så kan man hitta botemedel och rädda liv.

Nu ska jag göra soppa, lök soppa :) Gott och nyttigt. Sjukt bra när man är eller håller på att bli sjuk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar